Skóra i skórki
Raki skóry są jednymi z najczęstszych nowotworów wśród ludzi, a wśród nich za najbardziej agresywnego uchodzi czerniak (stanowi od 5% do 7% wszystkich nowotworów złośliwych skóry człowieka). Równocześnie jednak czerniak jest jedną z najłatwiejszych do zidentyfikowania zmian nowotworowych. Niestety, wiele osób ciągle nie zdaje sobie sprawy ze znaczenia wczesnej diagnostyki.
Na nieoczywistą kampanię prozdrowotną, wspierającą profilaktykę antynowotworową, zdecydowała się Unidad Agroalimentaria Metropolitana (UAM) – największa agencja logistyczna zajmująca się marketingiem żywności w Ameryce Łacińskiej, z siedzibą w Urugwaju. „Pieles”/„Skins” (czyli dosłownie skóry, skórki) to projekt mający na celu podnoszenie świadomości i zapobieganie rakowi skóry. W ramach inicjatywy powstało pięć printów, ukazujących pod dużym powiększeniem skórki m.in. brzoskwini, ziemniaka i banana, i porównujących typowe plamy na owocach czy warzywach, które wpływają na nasze wybory żywieniowe, z plamami, które mogą pojawić się na skórze w wyniku ekspozycji na słońce. Co z kolei prowadzi nas do niewesołej konstatacji – znacznie więcej czasu i uwagi poświęcamy wyglądowi żywności, niż trosce o nasze własne zdrowie.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów