Jedna z restauracji Burger King w San Francisco podczas tamtejszej Parady Równości sprzedawała kanapkę o nazwie Proud Whopper (Dumny Whopper), owiniętą w tęczowy papier. Do jej spróbowania zachęcani byli uczestnicy wydarzenia, ale także inni goście restauracji. Po spróbowaniu okazywało się, że nowe danie nie różni się niczym od standardowego Whoopera. Sytuację wyjaśniał napis na papierze, który można było przeczytać po odpakowaniu: „We’re all the same inside” („W środku wszyscy jesteśmy tacy sami”).
Kampanię przygotowała agencja David z Miami.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy