Nie daj się złapać na tę przynętę
Jak sprawić, by całe pokolenie, które rzuciło papierosy, znowu zaczęło palić? To bardzo proste. Wystarczy dodać owocowe smaki, by odwrócić uwagę konsumentów od faktu, że vapy nie są obojętne dla zdrowia. Tylko w zeszłym roku w Stanach Zjednoczonych odnotowano ponad 40 tysięcy przypadków hospitalizacji, związanych z używaniem vapów. Nie daj się złapać na tę przynętę.
Kampania społeczna Don’t Take the Bait została zorganizowana na zamówienie organizacji pozarządowej Truth: Anti-Vaping PSA. Złożyły się na nią trzy printy (poniżej), w sprytny sposób obnażające hipokryzję koncernów tytoniowych. Na grafikach oglądamy trzy najczęstsze następstwa systematycznego palenia: choroby serca, przewlekłą obturacyjną chorobę płuc oraz raka (w tym przypadku raka języka). Sedno w tym, że wszystkie schorzenia zostały ukazane w wyjątkowo atrakcyjny sposób. Nie zmienia to, rzecz jasna, faktu, że owe „apetyczne”, „oszronione” dymem z vapów, kolorowe choroby mogą okazać się śmiertelne:
W ramach kampanii zaproponowano, by grafiki zostały umieszczone w uczęszczanych miejscach, np. na lotniskach, zaś jako nośniki użyto m.in. citylighty:
Więcej na temat inicjatywy Truth można dowiedzieć się TUTAJ.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
18.11.2024
Startuje 24. MFF WATCH DOCS Prawa Człowieka w Filmie
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca