Handel ludźmi, zwany też handlem żywym towarem, to jedno z najcięższych przestępstw, naruszających prawa człowieka – zwłaszcza gdy wiąże się z wykorzystywaniem seksualnym. W Hiszpanii liczbę jego ofiar określa się na około 45 tysięcy kobiet i dziewcząt.
„Unhappy Ending”, kampania studencka zrealizowana przez słuchaczy Miami Ad School Madrid, miała na celu uświadomienie potencjalnym klientom pracownic seksualnych, jaka kryminalna geneza może się kryć za świadczonymi przez nie usługami. Kluczową kwestią stało się zatem dotarcie z konkretnymi informacjami do ściśle określonej grupy odbiorców. By to osiągnąć, sięgnięto po niebanalny kanał komunikacyjny: sfałszowane wizytówki pracownic seksualnych (poniżej), umieszczane bezpośrednio za wycieraczkami samochodów. Dzięki temu rozwiązaniu koszty dotarcia z przekazem kampanii do założonego targetu okazały się wyjątkowo niskie: wystarczyła ryza papieru oraz zwykła, kolorowa drukarka.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
12.05.2024
Plastik to broń masowego rażenia
-
10.05.2024
Czesław Mozil śpiewa o Kolejach Dolnośląskich
-
10.05.2024
Jestem tego warta
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki