Handel ludźmi, zwany też handlem żywym towarem, to jedno z najcięższych przestępstw, naruszających prawa człowieka – zwłaszcza gdy wiąże się z wykorzystywaniem seksualnym. W Hiszpanii liczbę jego ofiar określa się na około 45 tysięcy kobiet i dziewcząt.
„Unhappy Ending”, kampania studencka zrealizowana przez słuchaczy Miami Ad School Madrid, miała na celu uświadomienie potencjalnym klientom pracownic seksualnych, jaka kryminalna geneza może się kryć za świadczonymi przez nie usługami. Kluczową kwestią stało się zatem dotarcie z konkretnymi informacjami do ściśle określonej grupy odbiorców. By to osiągnąć, sięgnięto po niebanalny kanał komunikacyjny: sfałszowane wizytówki pracownic seksualnych (poniżej), umieszczane bezpośrednio za wycieraczkami samochodów. Dzięki temu rozwiązaniu koszty dotarcia z przekazem kampanii do założonego targetu okazały się wyjątkowo niskie: wystarczyła ryza papieru oraz zwykła, kolorowa drukarka.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
24.11.2024
Nie daj się trollom!
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
18.11.2024
Startuje 24. MFF WATCH DOCS Prawa Człowieka w Filmie
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?