„Mam Haka na Raka” i „Droga do Siebie” nominowane do European Excellence Awards 2011
Ogólnopolski Program dla Młodzieży „Mam Haka na Raka” realizowany dla Polskiej Unii Onkologii i GlaxoSmithKline oraz program edukacyjny „Droga do Siebie” dla AstraZeneca Pharma Poland zdobyły nominacje do nagrody European Excellence Awards.
Jury międzynarodowego konkursu wyróżniło projekt „Mam Haka na Raka” w kategorii Zdrowie, natomiast „Drogę do Siebie” w kategorii Narodowe i regionalne kampanie Polska, Rosja, Ukraina. Oba projekty realizowane są przez Hill and Knowlton Poland.
Nagrody European Excellence Awards mają na celu wyróżnienie najbardziej wyjątkowych
i profesjonalnych kampanii public relations w skali europejskiej. Przyznawane są pod patronatem „Communication Director Magazine”.
Ogłoszenie zwycięzców we wszystkich kategoriach odbędzie się 9 grudnia podczas uroczystej gali w Amsterdamie.
„Mam Haka na Raka” jest ogólnopolską kampanią skierowaną do młodzieży szkół ponadgimnazjalnych w całej Polsce. Jego celem jest wykształcenie w polskim społeczeństwie postaw prozdrowotnych dotyczących profilaktyki chorób nowotworowych. Program zwiększa świadomość nt. nowotworów wśród młodych ludzi, angażując ich w działania lokalne oraz opracowanie projektu kampanii społecznej. Każda edycja programu dedykowana jest innemu nowotworowi. Nominowana IV edycja dotyczyła profilaktyki raka płuca, w efekcie działań której powstała ogólnopolska społeczna kampania „Nie wiąż się z papierosem” zniechęcająca młodych ludzi do sięgania po papierosa. Spoty TV i radiowe, a także reklamy w prasie i telewizji z kampanią były emitowane w całej Polsce. O programie szeroko informowały media (ponad 800 publikacji).
Program realizowany jest przy wsparciu merytorycznym Polskiej Unii Onkologii. Partnerem strategicznym jest firma GlaxoSmithKline.
Program edukacyjny „Droga do Siebie” opracowano z myślą o osobach chorych na schizofrenię i chorobę afektywną dwubiegunową. Głównym celem programu jest edukacja i wspieranie osób z zaburzeniami psychicznymi w poznawaniu swojej choroby, w radzeniu sobie ze stanami emocjonalnymi jej towarzyszącymi, w uzyskiwaniu integracji z samym sobą i z otoczeniem. Do udziału w programie zaproszono 16 organizacji pozarządowych z całej Polski działających na rzecz osób chorych psychicznie, w których odbywa się kolejny cykl warsztatów edukacyjnych oraz wsparcia dla pacjentów i ich rodzin. Kluczowym elementem programu jest cykl warsztatów szkoleniowo-konsultacyjnych z elementami superwizji dla terapeutów. Celem tych spotkań jest poszerzenie wiedzy i doskonalenie umiejętności terapeutycznych w prowadzeniu zajęć z psychoedukacji dla rodzin i pacjentów z chorobami psychicznymi.
Patronat nad programem „Droga Do Siebie” objęły Polskie Towarzystwo Psychiatryczne, Związek Stowarzyszeń Rodzin i Opiekunów Osób Chorych Psychicznie „POL-FAMILIA” oraz Instytut Praw Pacjenta i Edukacji Zdrowotnej. Sponsorem programu jest firma AstraZeneca.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
10.12.2024
Sigma — Młodzieżowym Słowem Roku 2024
-
04.12.2024
5 rzeczy, które warto wiedzieć o ESG. Zapraszamy na webinar 6 grudnia
-
29.11.2024
Pomagaj z Bankami Żywności — Świąteczna Zbiórka Żywności już 29-30 listopada
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce