Różowy. Nie tylko kolor Barbie
„Barbie” w reżyserii Grety Gerwig to nie tylko jeden z największych sukcesów kasowych ostatnich miesięcy, ale też zjawisko popkulturowe znacznie wykraczające poza ramy kina. Dowodem na to mogą być choćby kampanie społeczne, inspirowane postacią kultowej zabawki.
Jedną z nich jest Pensá en Rosa – projekt zrealizowany na zamówienie organizacji pozarządowej Dame tu Mano (Podaj mi rękę) z Urugwaju. Kampania bazuje na prostym odniesieniu: różowy to z jednej strony kolor kojarzony z Barbie, ale z drugiej – z różową wstążką, symbolem walki z rakiem piersi. Stąd już blisko było do stworzenia tutorialu samobadania, w którym w rolę instruktorki wcieliła słynna lalka:
O innych kampaniach społecznych, dla których punktem wyjścia stała się premiera filmu „Barbie”, pisaliśmy TUTAJ oraz TUTAJ.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.10.2024
Gala Effie Awards Poland 2024
-
24.10.2024
Zrób TO dla JAJ!
-
23.10.2024
Oni wygrali ElektroEkologiczny Hackathon
-
22.10.2024
Bajka terapeutyczna o powodzi
-
17.10.2024
Pozornie niewidoczne
-
16.10.2024
Prawa człowieka nie są na sprzedaż