────── 02.08.2023
Te ptaki mogą zniknąć naprawdę
23 lipca 2023 roku nazwa i ikoniczne logo Twittera zostały zastąpione przez X. Zaskoczeni użytkownicy serwisu zaczęli wyrażać swój żal i tęsknotę za Larrym (Larry the Bird) – bo tak brzmi oficjalna nazwa niebieskiego, ćwierkającego ptaszka, będącego symbolem nie tylko Twittera ale też ogólnie krótkich wiadomości tekstowych.
Ta niezwykła sytuacja stała się punktem wyjścia dla studenckiej kampanii społecznej, zrealizowanej na seulskim Hongik University. Projekt „Endangered bird in reality” ma przekierować uwagę odbiorców z kultowego ptaszka z Twittera na ptaki zagrożone wyginięciem. Prawdziwe ptaki, którym grozi zagłada w realnym świecie, a nie w przestrzeni cyfrowej.
Autorem koncepcji jest Park Jeong Wook.
Nazwa kampanii:
Endangered bird in reality
Czas:
2023.7
Kraje:
Korea Południowa
Media:
print
Wykonawca:
School: Hongik University, Seoul, South Korea
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.05.2024
Czesław Mozil śpiewa o Kolejach Dolnośląskich
-
10.05.2024
Jestem tego warta
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
04.05.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO