Bolt zapowiada dodanie kilkuset kierowczyń do platformy
Strategiczne partnerstwo z kobiecą flotą to kolejny krok mający na celu rozwijanie kategorii „Kobiety dla kobiet”, którą firma uruchomiła latem ubiegłego roku. Dzięki połączonym siłom Bolt i ALEDRIVE na polskie ulice wyjedzie jeszcze w tym roku nawet kilkaset kierowczyń w zielono-fioletowych barwach.
W ubiegłym roku Bolt, jako pierwszy pośrednik w przejazdach taksówkami, udostępnił kategorię „Kobiety dla kobiet” w dziewięciu miastach w Polsce. Teraz, chcąc dalej rozwijać i w efekcie upowszechnić tę kategorię, Bolt nawiązał strategiczne partnerstwo z flotą ALEDRIVE, która skupia się na współpracy z kobietami zainteresowanymi zawodem kierowczyni.
– Współpraca z flotą ALEDRIVE, której kierowczynie będą jeździły wyłącznie na platformie Bolt, pozwoli nam na znaczący rozwój tej kategorii – mówi Paweł Kuncicki, Country Manager Bolt w Polsce. – Jest to również ważne z uwagi, że aktualnie 77% obywateli Ukrainy przebywających w Polsce to kobiety. Dlatego, wzmacniając widoczność kategorii „Kobiety dla kobiet”, mamy nadzieję zwrócić uwagę pań na możliwość pracy w zawodzie kierowczyni za pośrednictwem naszej platformy i pozyskania w ten sposób dodatkowego dochodu –
Panie współpracujące z flotą ALEDRIVE świadczą usługi wyłącznie w ramach aplikacji Bolt. Samochody, którymi się poruszają, oprócz obowiązkowego oznakowania miejskiego posiadają logo Bolt (zielone) oraz charakterystyczne barwy ALEDRIVE: fioletowo- różowe.
– Naszym celem jest, aby ALEDRIVE stwarzał nie tylko konkurencyjne warunki dla kierowczyń, ale przede wszystkim chcemy wyposażyć je w niezbędną wiedzę o tym zawodzie – mówi Magdalena Warnke z ALEDRIVE. – Mamy świadomość, że praca kierowczyni jeżdżącej z aplikacją taką jak Bolt nie jest dla nich oczywistym wyborem. Dlatego w naszej współpracy stawiamy na stałe wsparcie, rozmaite szkolenia oraz komfortowe modele samochodów –
Kierowczynie w ramach współpracy Bolt i ALEDRIVE już jeżdżą po ulicach Warszawy i Wrocławia. Docelowo w ramach partnerstwa po polskich ulicach z aplikacją Bolt będzie jeździć jeszcze w tym roku nawet kilkaset samochodów z kobietami za kierownicą.
Według zebranych danych zawód kierowcy jest nadal postrzegany jako typowo męski – właśnie ten stereotyp zniechęca 25% badanych kobiet do zawodu kierowczyni. Jednocześnie aż 9 na 10 kobiet deklaruje rosnące koszty życia i poszukiwanie dodatkowej pracy (93% badanych). W odpowiedzi na to Bolt zainwestował 2.5 miliona euro i uruchomił międzynarodową kampanię „Kobiety za kierownicą”, łamiącą stereotypy dotyczące zawodu kierowczyni. Szacuje się, że Bolt ma koło 100 milionów klientek i klientów w 45 krajach w Europie i Afryce. Więcej informacji na: www.bolt.eu
Źródło informacji: PAP MediaRoom
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.05.2024
Czesław Mozil śpiewa o Kolejach Dolnośląskich
-
10.05.2024
Jestem tego warta
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
04.05.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO