Kreacje / printy, Kampanie, Indie, Wielka Brytania, Edukacja, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
────── 17.11.2022
Druga kreska na teście
Według WHO (World Health Organization) palenie jest jedną z istotniejszych przyczyn bezpłodności. Kampanie prozdrowotne, zachęcające do rzucenia palenia, na ogół koncentrują się na innych efektach nałogu, takich jak nowotwory, choroby układu oddechowego i krążenia oraz negatywny wpływy palenia na płód podczas ciąży. O obniżonej płodności wspomina się, o dziwo, stosunkowo rzadko.
Kampania Draw The Line : Don’t Smoke jest ciekawym wyjątkiem od reguły – na uwagę zasługuje zwłaszcza nieoczywiste i wieloznaczne skojarzenie papierosa z testem ciążowym. Kreacja – w formie printu i outdooru – trafiła do dwóch krajów: Indii i Wielkiej Brytanii. Draw The Line : Don’t Smoke to kampania studencka, jej autorem jest Arun Anoop.
Nazwa kampanii:
Draw The Line : Don't Smoke
Czas:
2022.10
Nadawca:
NHS
Media:
integrated (outdoor, print)
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie