Kreacje / printy, Kampanie, Grecja, Konsumpcjonizm i konsumenci, Pomoc społeczna, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 03.11.2022
Danie dnia
Świat gastronomii widziany z perspektywy osób cierpiących głód albo niedożywienie wygląda zupełnie inaczej niż z perspektywy osób, którym niczego nie brakuje. Bo dla setek milionów ludzi danie dnia to po prostu pełny talerz.
Kampania Dish of the Day powstała na zamówienie greckiej organizacji Boroume („We Can”), której misją jest jednoczesna walka z niedożywieniem i marnowaniem żywności. Projekt miał swoją premierę 16 października, w Światowy Dzień Żywności (World Food Day).
Nazwa kampanii:
DISH OF THE DAY
Czas:
2022.10.16
Kraje:
Grecja
Nadawca:
Boroume („We Can”)
Media:
integrated (print, digital)
Wykonawca:
OutToLunch, Athens, Greece
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
07.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
04.05.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę