O losach dziewczyn z Reprezentacji Bezdomnych Kobiet w Piłce Nożnej Ulicznej opowiada dziennikarka Agnieszka Żądło-Jadczak w reporterskiej książce „Znowu w grze”, dostępnej obecnie także w formie elektronicznej.
W książce zostały zebrane historie reprezentantek Polski w piłce nożnej ulicznej, które zostały powołane na Mistrzostwa Świata Bezdomnych. Kobiety, pomimo młodego wieku, borykały się z problemami uzależnień, przemocy, trudnych relacji rodzinnych. Piłka staje się dla nich nadzieją na lepsze życie lub zwieńczeniem pewnego etapu na drodze ku normalności i szczęściu.
Premiera drukowanej wersji książki, wydanej przez Wydawnictwo Kaligrafia dzięki wsparciu SKOK w Wołominie, miała miejsce w sierpniu br. podczas Mistrzostw Świata Bezdomnych w Piłce Nożnej Ulicznej. Turniej odbył się w Polsce po raz pierwszy i również pierwszy raz wzięła w nim udział polska kobieca reprezentacja, opisana w książce „Znowu w grze”.
Opowieści bohaterek książki uzupełnia rozmowa z ich trenerem, Tomaszem Figlarzem, który mówi o własnych doświadczeniach życiowych i sportowych – sam dwukrotnie uczestniczył w Mistrzostwach Świata Bezdomnych jako zawodnik. Wie, jak piłka potrafi zmienić życie i że hasło przewodnie mistrzostw („Football can change the world” – „Piłka może zmieniać świat”) nie jest tylko pustym sloganem, a najważniejsza w piłce nożnej bezdomnych i tak jest walka ze samym sobą.
E-book „Znowu w grze” dostępny jest w serwisie internetowym Legimi w trzech wersjach: na komputer (pdf), kindle (mobi) oraz e-czytnik, tablet i smartfona (epub), w cenie 15 zł. W wersji drukowanej książkę można nabyć w księgarniach internetowych oraz w serwisie sprzedażowym allegro.pl.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.12.2024
Sigma — Młodzieżowym Słowem Roku 2024
-
04.12.2024
5 rzeczy, które warto wiedzieć o ESG. Zapraszamy na webinar 6 grudnia
-
29.11.2024
Pomagaj z Bankami Żywności — Świąteczna Zbiórka Żywności już 29-30 listopada
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!