Inny punkt widzenia
Tata Pravesh to marka stalowych drzwi i okien, stanowiąca część indyjskiego giganta Tata Steel. Choć zakres ich działalności ma niewiele wspólnego z równouprawnieniem i tolerancją, brand wyspecjalizował się w tworzeniu prowokacyjnych kampanii – np. z okazji Dnia Matki czy Światowego Dnia AIDS – zachęcających do spojrzenia na otaczającą rzeczywistość z innej perspektywy.
Ostatnia odsłona ich projektu miała swoją premierę podczas Międzynarodowego Dnia Kobiet i nawiązuje do hasła #BreakTheBias, pod którym realizowano projekty tegorocznej edycji. Za pomocą zręcznie zaaranżowanego filmu, ukazującego „poranną rutynę” typowej indyjskiej rodziny, twórcom kampanii udało się ukazać pułapki, jakie niesie ze sobą stereotypowe myślenie o tradycyjnych rolach społecznych przypisanych kobietom i mężczyznom:
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie