Kreacje / printy, Kampanie, Wielka Brytania, Edukacja, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
────── 16.02.2022
W uścisku
Objawy zawału serca nie zawsze są dotkliwe i ciężkie. Czasem ograniczają się do odczucia ucisku w klatce piersiowej. Najnowsza kampania NHS England (brytyjski odpowiednik polskiego NFZ-tu) za pomocą krótkiego, ale sugestywnego filmu edukuje, w jaki sposób należy zareagować w sytuacji podejrzenia ataku serca.
Premiera video miała miejsce podczas tegorocznych walentynek, dzięki czemu udało się zwiększyć zainteresowanie klipem na zasadzie prostych skojarzeń z serduszkami i miłością.
Nazwa kampanii:
Hands
Czas:
2022.2.14
Kraje:
Wielka Brytania
Nadawca:
NHS England
Media:
film
Wykonawca:
M&C Saatchi Group, United Kingdom
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
02.05.2024
2 maja Dniem Flagi Rzeczypospolitej Polskiej
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!