W świecie „your super sexy self“ czyli „twojego super sexy ja“ seksowne jest nawet udzielanie pierwszej pomocy. Koniecznie w bieliźnie.
Kanadyjska firma Fortnight Lingerie produkująca bieliznę dla kobiet i mężczyzn, wykorzystała w celach promocyjnych prosty i niosący za sobą także pożytek społeczny, pomysł na scenariusz spotów reklamowych (emitowanych w połowie 2010r.). Kolejne produkty, udostępnione na ponętnych modelkach i modelach, prezentowane są odbiorcom kampanii w „rytm“ instrukcji udzielania pierwszej pomocy.
I tak okazuje się, że ratowanie osoby nieprzytomnej może być czynnością niezwykle ekscytującą także pod względem erotycznym. Zwłaszcza jeśli kolejne kroki reanimacyjne prezentują dwie blond dziewczyny ubrane tylko w bieliznę. Równie atrakcyjne jest udrażnianie dróg oddechowych osoby, która się zakrztusiła. Oczywiście, pod warunkiem negliżu i sytuacji męsko damskiej.
Odbiorcy spragnieni lub szczególnie wrażliwi na bodźce erotyczne, po obejrzeniu każdego spotu choćby dwa razy z pewnością będą wiedzieli jak zachować się w sytuacji krytycznej. W dodatku uratują życie drugiego człowieka z gracją oraz dla osobistej przyjemności. Wydaje się, że FL znalazła idealny sposób na równoczesne dotarcie do odbiorcy ze swoim produktem i kształtowanie wizerunku marki społecznie odpowiedzialnej. Wszystko w jednym budżecie.
Jedyne, co niepokoi, to użyty w komunikacie spotu twór osobowy „your super sexy self“, który według nadawcy jest warunkiem zrozumienia jego pozytywnego przesłania. Jeśli masz w sobie „super sexy self“, to oczywiście jesteś zawsze sexy – komunikują autorzy spotu. – Jeśli masz w sobie „super sexy self“ – to wiesz o czym tutaj mówimy … I oczywiście kupisz nasze produkty – tego nie trzeba dodawać.
Czy ktoś jednak może zagwarantować, że tak wykreowane i wyedukowane „super sexy self“ będzie umiało uratować życie drugiemu człowiekowi, jeśli akurat całkiem przypadkiem znajdzie się w takiej nagłej sytuacji w rozciągniętych „gaciach“ lub bez?
P.Wajszczak
PS: Instruktorzy pierwszej pomocy przedmedycznej radzą, by osobie ratowanej przeciąć biustonosz, po to by mieć dostęp do mostka.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
15.09.2023
Konsumenci produkują 170 kg odpadów opakowaniowych rocznie
-
04.08.2023
Porozmawiajmy szczerze o otyłości
-
12.05.2023
„Żywność w Polsce staje się coraz bardziej ekologiczna”
-
03.02.2023
Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?
-
16.01.2023
Blue Monday nie istnieje! — wyjaśnia Dorota Minta
-
02.11.2022
Jesień na talerzu. Jak jeść zdrowo i sezonowo?