────── 29.12.2021
Conan Bibliotekarz
Read More. Be More to kampania społeczna, zachęcająca do czytania – zarówno literatury fabularnej jak i non-fiction. Inicjatorem akcji jest The National Library Board (NLB) of Singapore, organizacja popularyzująca czytelnictwo oraz udostępniająca chętnym szeroką gamę tytułów poprzez specjalną platformę i aplikacje mobilne.
Bohaterami kampanii zostali przysłowiowi „zwyczajni obywatele”: sprzedawczyni w sklepie, pani Kim oraz nauczyciel tenisa, Jason, którzy nieoczekiwanie, jak za dotknięciem magicznej różdżki, posiedli wiedzę, o którą nikt ich wcześniej nie podejrzewał:
Nazwa kampanii:
Read More. Be More
Czas:
2021.12.22
Kraje:
Singapur
Nadawca:
The National Library Board (NLB) of Singapore
Media:
film
Wykonawca:
Ogilvy Singapore, Singapore
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
02.05.2024
2 maja Dniem Flagi Rzeczypospolitej Polskiej
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń