Kreacje / printy, Odpowiedzialny biznes / CSR, Kampanie, Włochy, Ekologia i środowisko, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%
────── 12.11.2021
Kawa w (czystych) przestworzach
Lavazza, jeden z najważniejszych i najbardziej znanych producentów kawy na świecie, przystąpiła do Royal Dutch Airlines KLM’s Corporate Programme na rzecz m.in. redukcji emisji CO2.
Partnerstwo postanowiła uczcić poniższą grafiką:
Nazwa kampanii:
To make the Earth cleaner, we thought about the sky
Czas:
2020.2.27
Tematy:
Odpowiedzialny biznes / CSR, Ekologia i środowisko, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%
Kraje:
Włochy
Nadawca:
Lavazza
Media:
print
Wykonawca:
Armando Testa, Italy
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.05.2024
Czesław Mozil śpiewa o Kolejach Dolnośląskich
-
10.05.2024
Jestem tego warta
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
04.05.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO