Kreacje / printy, Kampanie, Grecja, Ekologia i środowisko, Konsumpcjonizm i konsumenci, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 17.11.2021
Brzydule
Dyskryminacja dotyczy nie tylko ludzi. Powszechną praktyką jest eliminowanie – zwłaszcza przez duże sieci handlowe – warzyw ze względu na ich mało estetyczny wygląd, a nie wartości odżywcze, które cały czas mają. Co z kolei prowadzi do marnotrawstwa żywności na wielką skalę.
Grecka kampania społeczna piętnuje ten proceder poprzez przyrównanie brzydkich warzyw do ludzi: tak jak nie godzimy się na dyskryminowanie kogoś dlatego, że ma duży nos, tak samo nie powinniśmy pozwalać na wyrzucanie ziemniaka albo marchewki tylko dlatego, że jest krzywa.
Nazwa kampanii:
Trash
Czas:
2021.10.18
Kraje:
Grecja
Nadawca:
Boroume
Media:
digital
Wykonawca:
Out to Lunch, Greece
Hasło kampani:
Do not let anyone treat them like trash.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2025
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
23.04.2025
Nie bądź internetowym trollem
-
23.04.2025
Jak czytają Polacy?
-
20.04.2025
Dove walczy z presją idealnego wizerunku
-
20.04.2025
Jeż, żaba i trzmiel ratują planetę
-
18.04.2025
„Klara buduje” — Erbud walczy ze stereotypami w budownictwie