Ruchome billboardy
Co roku w Pakistanie giną bez wieści setki dzieci. Ich poszukiwania dodatkowo komplikuje fakt, że do wielu, trudno dostępnych regionów kraju nie docierają tradycyjne media. Lokalny oddział koncernu Berger Paints, produkującego farby i lakiery, sięgnął zatem po… media nietradycyjne. A konkretnie tzw. Truck Art, czyli formę sztuki charakterystyczną tylko dla tego regionu świata. Polega ona kunsztownym zdobieniu ciężarówek i umieszczaniu na nich portretów znanych osobistości. Dzięki współpracy z artystką Samar Minallah Khan, zamiast wizerunków polityków i celebrytów, pojawiły się na nich wizerunki zaginionych dzieci. Film stanowiący zapis i efekty kampanii można obejrzeć poniżej.
Truck Art Childfinder to znakomity przykład tzw. ambient marketingu, czyli wszelkich form niestandardowych działań promocyjnych i reklamowych.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
23.04.2024
Jakie książki kupujemy — raport Allegro i Allegro Lokalnie
-
23.04.2024
23 kwietnia — Międzynarodowy Dzień Książki i Praw Autorskich