Oximo, producent wycieraczek, dołączył do kampanii społecznej „Radomskie – regionem kultury na drodze”. Tegoroczna akcja jest organizowana pod hasłem „Jestem uprzejmym kierowcą”.
Kampania powstała z inicjatywy portalu Radommoto.pl i jest współorganizowana przez Radomski Samorząd Obywatelski oraz Wydział Ruchu Drogowego Komendy Policji w Radomiu. Celem projektu jest promocja kulturalnego stylu jazdy, co w ramach kampanii ma się spotykać z wyróżnieniami w postaci nagród – wycieraczek.
W komunikacie organizatora można przeczytać: Może nie wszyscy zdają sobie sprawę, ale zachowania kulturalne towarzyszą nam w każdej sytuacji, nawet jeśli jesteśmy sami w danym momencie na drodze. Przykład, proszę bardzo. Chociażby parking lub zatoka parkingowa. Już nie mówimy o nieuprawnionym zajmowaniu miejsc przeznaczonych dla niepełnosprawnych, tzw. kopert, ale takie ustawienie pojazdu, żeby zająć tylko jedno miejsce. Jeżeli są wyznaczone linie, to parkujmy między nimi. Jeśli nie, to blisko krawężnika wyznaczającego parking lub blisko auta, które już zostało zaparkowane. Nie ustawiajmy samochodu odsuwając się o 1 metr lub półtora. Wtedy zabieramy miejsca dla innych. (…) Przykłady można mnożyć. Postaramy się to robić w ramach akcji.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo