Kreacje / printy, Kampanie, Bułgaria, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Konsumpcjonizm i konsumenci, Kultura i sztuka
────── 07.10.2021
Odstaw na book Facebooka
Przez cały poniedziałkowy wieczór trwała wielogodzinna awaria Facebooka. Kilka godzin później IKEA zareagowała na tę sytuację poniższą kampanią, po raz kolejny udowadniając, że jest marką, która doskonale opanowała real-time marketing (czyli marketing w czasie rzeczywistym, reagujący na bieżące wydarzenia).
Nazwa kampanii:
Face the book. Offline.
Czas:
2021.10.7
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Konsumpcjonizm i konsumenci, Kultura i sztuka
Kraje:
Bułgaria
Nadawca:
IKEA
Media:
digital
Wykonawca:
Smarts, Bulgaria
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
24.11.2024
Nie daj się trollom!
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
18.11.2024
Startuje 24. MFF WATCH DOCS Prawa Człowieka w Filmie
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?