Celem artykułu jest scharakteryzowanie, kategoryzacja oraz analiza ilościowa reklam społecznych emitowanych w głównych stacjach telewizyjnych w Polsce, a następnie przybliżenie wyników sondażu na temat odbioru kampanii społecznych przez współczesną młodzież.
W artykule przedstawiono udział kampanii społecznych w stosunku do wszystkich wyemitowanych reklam w 4 głównych stacjach telewizyjnych w Polsce (TVP1, TVP2, Polsat, TVN) w okresie od stycznia 2006 do końca czerwca 2007 roku. Dane te zostały zakupione od firmy AGB Nielsen Media Research. W dalszej części artykułu przedstawiono wyniki sondażu na temat odbioru kampanii społecznych przez studentów Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej, przeprowadzonego w dniach od 26.05.2007 do 17.06.2007 roku. Kwestionariusz odnosił się do takich problemów, jak: poparcie kampanii społecznych, źródła wiedzy o kampaniach społecznych, oczekiwana problematyka i inicjatorzy kampanii społecznych, etyka firm w kampaniach społecznych.
Artykuł został opublikowany w książce pt. Co łączy, co dzieli Polaków, czyli społeczeństwo informacyjne w działaniu (red. Lesław H. Haber, Stanisław Jędrzejewski).
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca
-
23.10.2024
Pokolenie Z najmniej skłonne do sortowania śmieci i recyklingu
-
18.10.2024
Chandra a depresja — czym się od siebie różnią?
-
11.10.2024
Rodzice oblali kartkówkę z wiedzy o myciu zębów dzieci. Wyniki badania
-
30.09.2024
Jesienny talerz żywieniowy
-
13.09.2024
Szkoła kontra smartfony