Studio filmowe Platige Image wzięło udział w realizacji spotu do międzynarodowej kampanii promującej film dokumentalny „Cocaine Unwrapped” Rachel Seifert. Celem filmu oraz zbudowanej wokół niego kampanii społecznej jest zwiększenie świadomości wpływu, jaki ma spożywanie kokainy na setki ludzkich istnień, biorących udział w produkcji i dystrybucji narkotyku.
W ramach kampanii powstały dwa minutowe spoty. Jeden z nich, animowany i zrealizowany przez studio Platige Image pokazuje ludzi porwanych z ulicy przez gigantyczne, mechaniczne pazury, które następnie wrzucają ich do tajemniczych maszyn. Utrzymana w konwencji horroru metafora ukazuje tragizm człowieka, wplątanego w produkcję i dystrybucję kokainy. Tym samym Cocaine Unwrapped odkrywa humanistyczne, ekonomiczne i społeczne konsekwencje wojny narkotykowej. Spoty mają jasny przekaz – narkotyki to śmierć nie tylko uzależnionych. To też stracone życia milionów innych osób na świecie, które są – nie zawsze zgodnie ze swoją wolą – zaangażowane w biznes narkotykowy.
Spot “Machine” został wymyślony przez Guy’a Moore i Tony’ego Malcolma, za realizację – w tym koncepty graficzne, animację i reżyserię – odpowiadała ekipa z Platige Image (Tomek Bagiński, Grzegorz Kukuś, Agata Socha i Piotr Jabłoński).
W ramach kampanii powstał także drugi film “One Line One Life”, którego twórcą był Rohan Blair–Manat. Producentem jest dom produkcyjny Stink, agencją obsługującą kampanię – Leo Burnett London.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
10.12.2024
Sigma — Młodzieżowym Słowem Roku 2024
-
04.12.2024
5 rzeczy, które warto wiedzieć o ESG. Zapraszamy na webinar 6 grudnia
-
29.11.2024
Pomagaj z Bankami Żywności — Świąteczna Zbiórka Żywności już 29-30 listopada
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce