logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > „TAK! dla edukacji klimatycznej” podczas Gdynia Design Days 2021
09.07.2021
Tematy: Wydarzenia, Polska, Edukacja, Ekologia i środowisko, Kultura i sztuka

„TAK! dla edukacji klimatycznej” podczas Gdynia Design Days 2021



Trwa 14. edycja Gdynia Design Days, nadbałtyckiego festiwalu designu. Tegoroczne hasło – solidarni – nawiązuje nie tylko do szeroko pojmowanego projektowania, lecz również współodpowiedzialności. W motyw przewodni festiwalu wpisuje się również kampania „TAK! dla edukacji klimatycznej”. Wystawa „Gdy edukacja trwa całe życie”, stanowiąca jej część, jest dostępna na Bulwarach Nadmorskich w Gdyni.

Gdynia Design Days to coroczny festiwal prezentujący najnowsze tendencje i dobre praktyki z zakresu projektowania. Obfitujący w inspirujące wystawy, wykłady, warsztaty, prelekcje oraz dyskusje program skierowany jest zarówno do profesjonalistów, młodych przedsiębiorców, jak i entuzjastów szukających inspiracji do twórczego działania i kreatywnego spędzania czasu.

Motywem przewodnim tegorocznego GDD jest solidarność w kontekście kreowania lepszej przyszłości i życia w zgodzie ze środowiskiem. Organizatorzy festiwalu w ramach promowania zrównoważonych działań postanowili znacznie ograniczyć liczbę materiałów drukowanych, a te, które powstały, wyprodukowano na ekologicznych, recyklingowych, certyfikowanych papierach. Część z nich wydrukowano ręcznie techniką sitodruku z użyciem farb wodnych. Po raz pierwszy w historii festiwalu zwiedzający nie otrzymują żadnych materialnych gadżetów.

Realizowana w ramach GDD wystawa „Gdy edukacja trwa całe życie” pod kuratorstwem Izabeli Bołoz, ukazuje projekty polemizujące z tradycyjnymi modelami edukacji. Przedstawione prace proponują nowe formy uczenia się i nauczania oraz pokazują nowatorskie inicjatywy dostosowane do przemian społecznych. Celem odsłony kampanii „TAK! dla edukacji klimatycznej”, którą można zobaczyć podczas GDD, jest zwrócenie uwagi na rolę i potrzebę prowadzenia w szkołach rzetelnej edukacji klimatycznej – opartej na danych naukowych i realizowanej w ramach obowiązujących przedmiotów.

Kampania „TAK! dla edukacji klimatycznej” jest prowadzona wspólnie przez IKEA Retail Polska, UN Global Compact Network Poland, WWF Polska, Młodzieżowy Strajk Klimatyczny, Polski Klub Ekologiczny Okręg Mazowiecki oraz Onet.pl. Na stronie edukacjaklimatyczna.com została zamieszczona petycja, dzięki której można wyrazić poparcie dla akcji. Pod petycją podpisało się już ponad 50 tys. osób. Więcej o kampanii pisaliśmy TUTAJ.

Festiwal Gdynia Design Days trwa od 3 do 11 lipca. Wystawa „Gdy edukacja trwa całe życie” jest dostępna dla zwiedzających w przestrzeni Bulwarów Nadmorskich w Gdyni. Wstęp na wystawę jest bezpłatny.

Więcej o Gdynia Design Days i wystawie „Gdy edukacja trwa całe życie” można dowiedzieć się TUTAJ.

dzieci edukacja Ekologia i środowisko kultura globalne ocieplenie Gdynia Design Days TAK! dla edukacji klimatycznej klimat zmiany klimatyczne


Nazwa wydarzenia:
Wystawa „Gdy edukacja trwa całe życie” w ramach Gdynia Design Days
Czas:
2021.7.3 - 2021.7.11
Tematy:
Edukacja, Ekologia i środowisko, Kultura i sztuka
Kraje:
Polska





17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 17.12.2025Kampanie

    Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej

  • 16.12.2025Wydarzenia

    Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich

  • 12.12.2025Kampanie

    Serialowa estetyka w służbie bezpieczeństwa drogowego

  • 11.12.2025Kampanie

    Zabawki z czasem się nudzą

  • 09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!

  • 03.12.2025Kampanie

    Edukacja Obywatelska w praktyce

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek