────── 03.03.2021
Elektrośmieci to nie są zwykłe odpady
Jeżeli świat porównamy do ekranu, to elektrośmieci są pękniętą matrycą. To proste, ale sugestywne skojarzenie stało się podstawą kampanii edukacyjnej, zrealizowanej w Indiach i zainicjowanej przez Croma Electronics, sklep on-line ze sprzętem elektronicznym i AGD.
Istotnym elementem kampanii była zbiórka elektrośmieci, przeprowadzona w trybie Door to Door, którą udało się szeroko nagłośnić dzięki współpracy z Times of India, najpopularniejszym dziennikiem anglojęzycznym w kraju.
Nazwa kampanii:
Dispose responsibly
Czas:
2021.2.1
Kraje:
Indie
Nadawca:
Croma Electronics; Times of India
Media:
print, zbiórka elektrośmieci
Wykonawca:
Collateral – The Storytellers, Mumbai, India
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
02.05.2024
2 maja Dniem Flagi Rzeczypospolitej Polskiej
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!