Kreacje / printy, Kampanie, Stany Zjednoczone, Konsumpcjonizm i konsumenci, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 04.02.2021
Nocny rajd do lodówki
Walka z niezdrowymi przyzwyczajeniami to ciężka sprawa. Ale walka z nocnym podjadaniem to naprawdę ciężki kaliber. Twórcy antyrakowej kampanii społecznej Make the Healthy Call zamiast grozić i straszyć, wybrali inną metodę. Ukazali walkę z pokusami czyhającymi na „nocnego podjadacza” jako formę sportowych zmagań – relacjonowanych na żywo i z udziałem rozgadanych komentatorów:
Nazwa kampanii:
Make the Healthy Call
Czas:
2020.12.11
Tematy:
Konsumpcjonizm i konsumenci, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Organizacje pozarządowe / NGO
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
Stand Up To Cancer
Media:
film
Wykonawca:
Wondros, United States
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
24.11.2024
Nie daj się trollom!
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
18.11.2024
Startuje 24. MFF WATCH DOCS Prawa Człowieka w Filmie
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?