Bądź kobietą. Bądź sobą
„Nie – Twoja Aż Kobieta” – w wersji angielskiej „Woman’s worth” – to niezależna kampania społeczna, kierowana do kobiet i nawołująca do budowania życia na swój własny sposób.
Tytułowe „Nie” skierowane jest w stronę schematów, które otaczają kobiety i poniekąd zmuszają je do życia według przetartych już przez innych ścieżek – mówi Marta Molska, autorka kampanii. – Wraz z kobietami reprezentującymi różne grupy społeczne i w różnym wieku, zrealizowałam spot społeczny, który ma inspirować i mam nadzieję, powodować zmianę w naszych głowach.
Afirmacja została z kolei ukryta w tytule kampanii. Pierwsze litery słów „Twoja Aż Kobieta” układają się w hasło „TAK”. Kampania nawołuje do nieulegania presji ze strony rodziny, otoczenia i mediów społecznościowych. Kobiety występujące w spocie zostały pokazane w różnych, często przerysowanych rolach, z którymi przychodzi im się mierzyć w ciągu życia. Choć wiele je od siebie różni, jednocześnie na co dzień spotykają je podobne, a nawet takie same wyzwania i decyzje. Ostatecznie jednak wszystkie mają podobny cel – chcą być szczęśliwe.
Strona kampanii znajduje się TUTAJ. Wersja anglojęzyczna klipu znajduje się TUTAJ.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
23.04.2024
Jakie książki kupujemy — raport Allegro i Allegro Lokalnie
-
23.04.2024
23 kwietnia — Międzynarodowy Dzień Książki i Praw Autorskich