Firma Netiology Sp. z o.o., wydawca serwisu mamazone.pl prowadzi od 31 maja akcję „Dziecko bezpieczne w podróży” w odpowiedzi na dane Ruchu Drogowego Komendy Głównej Policji, z których wynika, że w 2009 roku w Polsce miało miejsce 5.050 wypadków drogowych z udziałem dzieci w wieku 0-14 lat. W zdarzeniach tych 128 dzieci poniosło śmierć, a 5058 doznało obrażeń.
Akcja trwać będzie do 15 października, obejmując okres rodzinnych wyjazdów wakacyjnych. Kampania ma na celu propagowanie bezpiecznego podróżowania rodzin z małymi dziećmi oraz stworzenie na stronach serwisu mamazone.pl kompendium dla rodziców związanego z planowaniem wakacji z dzieckiem, bezpiecznym podróżowaniem oraz postępowaniem w razie zagrożenia zdrowia lub życia dziecka.
– Będziemy poruszać zagadnienia związane nie tylko z bezpiecznym podróżowaniem, ale również z zapewnieniem dziecku bezpieczeństwa już w trakcie rodzinnych wakacji. Stąd nie tylko praktyczne wskazówki związane z przygotowaniem do wyjazdu, ale również filmy video pokazujące sposoby udzielania dziecku pierwszej pomocy w sytuacjach zagrażających zdrowiu lub życiu – wyjaśnia Anita Anders, redaktor naczelna serwisu mamazone.pl.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO