Centrum Handlowe Europa Centralna w Gliwicach było miejscem wydarzeń akcji „TAK dla Sportu – twórczo-aktywnie-kolorowo”.
Najważniejszym celem kampanii była promocja aktywności sportowej oraz właściwych nawyków żywieniowych wśród przedstawicieli najmłodszego pokolenia. W okresie od czerwca do lipca trwał program edukacyjno-sportowy z udziałem pięciu gwiazd sportu – Krystiana Herby, Roberta Burnejki, Paweła Nastuli, Krzysztofa Golonki i Tomasza Kuchara. Sportowcy poprowadzili warsztaty sportowe i motywacyjne dla dzieci i młodzieży. Dzięki podjętej współpracy z uczelniami wyższymi powstały punkty konsultacyjne z udziałem dietetyka, fizjoterapeutów i ekspertów ds. rehabilitacji ruchowej. W akcji udział wzięli także profesjonalni animatorzy sportowi, instruktorzy różnych dyscyplin sportowych oraz policja.
Akcję zrealizowała wrocławska agencja strategiczno-kreatywna PRERIA.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo