„Dzielnica Wisła” – wspólna piosenka, uniwersalne przesłanie
Paprodziad & Endo „Dzielnica Wisła” (feat. Teściowa Śpiewa) to utwór, stanowiący część kampanii społecznej „Dzielnicy Wisła” w roku 2019, za którą odpowiada agencja Creative Harder. Jednak sama piosenka powstała w oparciu o koncepcję kreatywną Fabryki Komunikacji Społecznej. Zarówno muzyka, jak i wydźwięk tekstu były częścią koncepcji kreatywnej FKS, złożonej w przetargu na promocję „Dzielnicy Wisła” w 2019 roku.
Oferta Fabryki nie została wybrana do realizacji, ale piosenkę włączono w działania promocyjne Miasta w ramach kampanii „Dzielnica Wisła”. Mimo, że nie wygraliśmy, cieszymy się, że tak dobra piosenka w oparciu o nasz koncept została jednak nagrana i promuje bliski nam cel – mówi Ireneusz Stankiewicz z Fabryki Komunikacji Społecznej.
Strategia oferty FKS zakładała, że należy odwołać się do lokalnego patriotyzmu mieszkańców Warszawy, którzy jako gospodarze Warszawy, w tym również Wisły, powinni dbać o czystość rzeki i jej brzegów. Mimo, że oferta Fabryki Komunikacji Społecznej nie została wybrana w przetargu, koncept piosenki został nagrany przez Paprodziada & Endo już pod nowym szyldem.
Fabryka Komunikacji Społecznej pracowała wcześniej z Paprodziadem przy innych kampaniach np. dla KOWR w projekcie „Ekipa Chrumasa”, dlatego z radością przyjęliśmy wiadomość o tym, że artysta planuje nagrać piosenkę o nieśmieceniu. Razem z Paprodziadem pracowaliśmy nad przesłaniem tekstu, aby idealnie pasował do koncepcji naszej kampanii i wspólnie stworzyliśmy koncept tekstu, który jest rodzajem hymnu: „Niech żyje Wisła i jej przyjaciele”. Dobra piosenka porusza emocje, angażuje i wzmacnia tożsamość i dumę. – dodaje Paweł Prochenko z Fabryki Komunikacji Społecznej.
Głównym celem kampanii „Dzielnica Wisła” jest upowszechnienie proekologicznych zachowań wśród młodzieży, w tym przede wszystkim nieśmiecenia i niezanieczyszczania Wisły oraz jej nadbrzeża.
Piosenkę Paprodziada & Endo „Dzielnica Wisła” można posłuchać TUTAJ.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych