#ZagłosujNaRaport – raporty walczą o nagrodę internautów
W Konkursie Raporty Społeczne każdy może ocenić, która organizacja najlepiej zaprezentowała swoje działania na rzecz społeczeństwa i środowiska. O nagrodę internautów rywalizuje 45 organizacji, które przygotowały raporty społeczne i sprawozdania z działalności niefinansowej. Głosowanie odbywa się przez stronę raportyspoleczne.pl i potrwa do 16 września br. Konkurs organizują Forum Odpowiedzialnego Biznesu i firma Deloitte.
Co roku jedną z nagród w Konkursie Raporty Społeczne przyznają internauci. Otrzymuje ją raport, który zdobył najwięcej głosów w internetowym głosowaniu. W tegorocznej 13. edycji będą do wyboru 45 publikacje. Na tę liczbę składa się między innymi 15 debiutów, 10 raportów zintegrowanych oraz 8 raportów instytucji pozabiznesowych (w tym 4 raporty administracji publicznej, 3 organizacji pozarządowych i jeden uczelni wyższej).
Jak co roku zapraszamy do oddania głosu na najlepsze raporty z zakresu CSR i zrównoważonego rozwoju. To ważny etap Konkursu Raporty Społeczne, ponieważ decyzję podejmuje szerokie grono interesariuszy, dla których te publikacje są przygotowane. Pracownicy obecni i potencjalni zwrócą szczególną uwagę na warunki zatrudnienia, konsumenci – na proklienckie polityki i odpowiedzialny marketing, społeczności lokalne sprawdzą zakres i jakość wkładu organizacji w rozwój regionu, a kontrahenci i inwestorzy będą mogli poznać i ocenić zasady współpracy. Raporty niefinansowe dostarczają również informacji o zaangażowaniu na rzecz środowiska naturalnego, kluczowej kwestii dla każdego biznesu, niezależnie od sektora i coraz istotniejszej dla każdego z nas – mówi Marzena Strzelczak, dyrektorka generalna Forum Odpowiedzialnego Biznesu. – Do 16 września mamy czas, aby wyrazić swoje poparcie dla konkretnych raportów i w ten sposób docenić społecznie odpowiedzialne firmy i organizacji – dodaje.
Do 13. edycji konkursu Raporty Społeczne zgłosiły swoje raporty następujące firmy, organizacje i instytucje:
- AmRest Holdings
- ANG Spółdzielnia
- ArcelorMittal Poland
- BNP Paribas Bank Polska S.A.
- Bank Millennium S.A.
- Benefit Systems SA
- Budimex
- Carlsberg Polska
- CCC S.A.
- Citi Handlowy
- Comarch S.A.
- Credit Agricole Bank Polska S.A.
- Cyfrowy Polsat S.A. Grupa Polsat
- Fabryka Farb i Lakierów Snieżka SA
- FAMUR S.A.
- Fundacja Poszanowania Energii
- Główny Urząd Statystyczny
- Grupa Agora
- Grupa Enea
- Grupa Energa
- Grupa Raben
- Grupa Regionalna GOPR Grupa Jurajska
- ING Bank Śląski S.A.
- KGHM Polska Miedzi S.A.
- Kompania Piwowarska S.A.
- Lafarge
- L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie
- LPP
- Lubelski Węgiel Bogdanka S.A.
- mBank S.A.
- Orange Polska
- Orbis S.A.
- Pekabex S.A.
- PGE Polska Grupa Energetyczna
- Polski Koncern Naftowy ORLEN S.A.
- PZU
- Santander Bank Polska
- Stowarzyszenie Otwarte Klatki
- TIM S.A.
- Uniwersytet Łódzki
- Urząd Miejski Lidzbark Warmiński
- Urząd Transportu Kolejowego
- VIVE Group
- WAWEL S.A.
- Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Z raportami zgłoszonymi do konkursu w 2019 roku i biorącymi udział w głosowaniu można zapoznać się poprzez Bibliotekę Raportów, dostępną na stronie http://raportyspoleczne.pl/biblioteka-raportow/.
NA RAPORTY MOŻNA (A NAWET NALEŻY) GŁOSOWAĆ TUTAJ.
Organizatorzy: Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Deloitte
Patronat: Ministerstwo Finansów, Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju, Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych, Giełda Papierów Wartościowych, Polska Izba Biegłych Rewidentów, Centrum Edukacji PIBR
Patronat medialny: egospodarka.pl, IMM, kampaniespołeczne.pl, PAP Biznes, PRoto.pl, log4.pl, Euractiv.pl
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?