Warszawska palma znowu zielona
Palma w Alejach Jerozolimskich, rzeźba autorstwa Joanny Rajkowskiej, zazieleniła się w noc letniego przesilenia – z 21 na 22 czerwca. Przez ostatnie trzy tygodnie drzewo było „uschnięte”.
Akcja stanowiła element kampanii społecznej „Zielona Wstążka #DlaPlanety” realizującej w tym roku temat walki z zanieczyszczeniem powietrza. Projekt „Palma” narodził się we współpracy Centrum UNEP/GRID-Warszawa z agencją reklamową Syrena Communications i jest projektem Partnerstwa SDGs „Razem dla środowiska”.
W wyniku kampanii społecznej złożono już ponad dziesięć tysięcy ekopostanowień dotyczących poprawy jakości powietrza i zatrzymania kryzysu klimatycznego. Akcja trwa do końca roku.
Opiekę merytoryczną nad projektem sprawuje i kampanię prowadzi Centrum UNEP/GRID-Warszawa, za strategię kreatywną kampanii odpowiada Syrena Communications; pomysłodawcą transformacji palmy jest Jarosław Wiewiórski (Syrena Communications). Więcej informacji można znaleźć na Instagramie i Facebooku UNEP/GRID Warszawa.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?