D-Link rozpoczął kampanię wspierającą międzynarodową organizację non-profit WaterAid. Celem zaplanowanej na 12 miesięcy akcji jest poprawa zaopatrzenia w wodę w Afryce oraz Indiach. D-Link jako członek inicjatywy przekaże WaterAid 1 Euro z każdej sprzedanej w Europie elektronicznej niani EyeOn Baby.
D-Link jest dostawcą infrastruktury sieciowej, projektuje, rozwija i produkuje rozwiązania sieciowe, bezprzewodowe, nadzoru IP, do przechowywania danych oraz zapewniania bezpieczeństwa.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy