W czewrcu 2008 roku organizacja Home Office z Wielkiej Brytanii wraz z agencją VCCP London realizowały kampanię pod hasłem „Fashion show. Responsible drinking.” w ramach długofalowego programu „Alkohol know your limits”. Ta viralowa kampania adresowana była do osób młodych, korzystających z internetu i… z tzw. życia. W sposób dobitny i na pewno mało smaczny ukazała nieświadome dla pijanej osoby skutki społeczne nadmiernego spożywania alkoholu. Wystawione na widok publiczny młode osoby budzą swoim zachowaniem (siusianiem, wymiotami i agresją) zażenowanie otoczenia. Świadkowie tych zdarzeń czują w tym momencie większy wstyd, niż ich sprawcy, którzy z kolei kaca fizycznego i moralnego będą odczuwać później, na pewno silniej i dłużej.
Strona internetowa programu pełna jest brzydkich zdjęć i dobrych rad – jak uniknąć niepożadanych dla siebie sytuacji – zarówno zdrowotnych, jak i społecznych.
Ku przestrodze i refleksji.
Redakcja portalu kampaniespoleczne.pl
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
15.09.2023
Konsumenci produkują 170 kg odpadów opakowaniowych rocznie
-
04.08.2023
Porozmawiajmy szczerze o otyłości
-
12.05.2023
„Żywność w Polsce staje się coraz bardziej ekologiczna”
-
03.02.2023
Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?
-
16.01.2023
Blue Monday nie istnieje! — wyjaśnia Dorota Minta
-
02.11.2022
Jesień na talerzu. Jak jeść zdrowo i sezonowo?