Od 24 czerwca trwa kampania „Dom Dobrej Energii” zainicjowana przez trzy międzynarodowe koncerny – Bosch, Junkers, Osram. Kampania ma na celu edukację społeczeństwa na temat konieczności oszczędzania energii. Oficjalny patronat nad akcją objęła Krajowa Agencji Poszanowania Energii.
W ramach akcji na stronie www.domdobrejenergii.pl można zapoznać sie z informacjami na temat nowoczesnych rozwiązań, które pomogą obniżyć ilość zużywanej energii czy to poprzez zmianę codziennych przyzwyczajeń czy też wybór energooszczędnych produktów i urządzeń.
Kampania medialna zachęca do świadomego zarządzania energią we własnym domu.
Kampanię realizuje agencja Pegasus. Firma Bosch jest producentem AGD, Junkers – urządzeń grzewczych, Osram – żarówek.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy