W drugiej odsłonie kampanii „Mała książka – wielki człowiek” wzięli udział nowi ambasadorzy: Joanna Koroniewska-Dowbor i Maciej Dowbor. Inicjatywa organizowana przez Instytut Książki ma na celu promocje czytelnictwa dzieciom już od chwili narodzin. Projekt „Mała książka, wielki człowiek” współfinansowany jest ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego
Kampanię „Mała książka- wielki człowiek” oficjalnie zainaugurowano konferencją prasową, w której wzięli udział także ambasadorzy kampanii: Joanna Koroniewska-Dowbor i Maciej Dowbor. Przy tej okazji Maciej Dowbor opowiedział o początkach swojej przygody z literaturą, znaczeniu książek w jego życiu, a także o tym, dlaczego nie zastanawiał się ani chwili nad wzięciem udziału w kampanii.
Kampania społeczna „Mała książka – wielki człowiek” przypomina o korzyściach wynikających ze wspólnego, rodzinnego czytania już od pierwszych miesięcy życia dziecka. Została przygotowana w związku z ogólnopolską akcją, w ramach której młodzi rodzice na oddziałach położniczych otrzymają wyjątkowe Wyprawki Czytelnicze.
Czytamy z naszymi Gwiazdami! ?
Opublikowany przez Mała książka – wielki człowiek Wtorek, 18 września 2018
„Wierzymy, że „czytelnictwo” zaczyna się od kołyski, na długo przed dniem, w którym dziecko zacznie samodzielnie składać litery. Dobrze dobrane książki rozwijają jego umysł i emocje, kształtują kompetencje językowe, zakorzeniają w kulturze i rozbudzają wyobraźnię.” –czytamy na oficjalnej stronie akcji http://wielki-czlowiek.pl/noworodki/
W 2017 r. w ramach akcji pilotażowej rozpoczętej w grudniu 100 tys. nowo narodzonych dzieci otrzymało Wyprawki Czytelnicze w 360 szpitalach w całej Polsce, a do połowy 2019 r. zostanie rozdanych aż 360 tys. wyprawek. W akcji Mała książka, wielki człowiek biorą udział te szpitale, które wyraziły zgodę oraz chęć na nieodpłatną dystrybucję Wyprawek Czytelniczych na swoich oddziałach.
Biega, leży, bawi się zabawkami, a może naśladuje bohaterów czytanej mu książki? ?Opowiedzcie nam koniecznie, co robi wasze dziecko, gdy mu czytacie! ?
Opublikowany przez Mała książka – wielki człowiek Poniedziałek, 24 września 2018
Za kreację, produkcję spotów oraz obsługę social media ponownie odpowiada agencja bringMore advertising. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Group. Projekt „Mała książka, wielki człowiek” współfinansowany jest ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
#MałaKsiążkaWielkaWyobraźniaOdważysz się dołączyć do naszego testu wyobraźni❓Jak myślisz – którym bohaterem dziecięcej literatury jest ten chłopiec? ?
Opublikowany przez Mała książka – wielki człowiek Sobota, 15 września 2018
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem