Dobiega końca 8. edycja kampanii Autodiagnostyk, w której dostawcy marki własnej Carrefour prezentują swoje unikalne rozwiązania CSR. 21 września, podczas obrad jury konkursu, eksperci wybiorą laureatów kolejnej edycji kampanii, która w 2018 roku przebiega pod hasłem „Wyzwanie dla dostawców w zakresie innowacyjności”.
Kampania Autodiagnostyk opracowana przez Carrefour, ma na celu promowanie zrównoważonego rozwoju wśród dostawców marki własnej i umożliwienie im oceny ich działań w tym zakresie. Każda odsłona kampanii skupia się na jednym ze wskazanych przez Carrefour obszarów z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. W tegorocznej edycji kampanii przedsiębiorcy mogli zgłaszać w konkursie swoje innowacyjne rozwiązania CSR w łańcuchach dostaw oraz innowacje w procesie produkcyjnym i produktach.
– Autodiagnostyk, który przez Grupę Carrefour jest realizowany od 2005, a przez Carrefour Polska – od 2010 roku, od samego początku, w każdej kolejnej odsłonie kampanii skupia się na innym obszarze tematycznym, który jest związany ze strategią CSR naszej firmy, ale też jest odpowiedzią na aktualne trendy i potrzeby społeczne – mówi Barbara Kowalska, Dyrektor ds. Jakości i Zrównoważonego Rozwoju Carrefour Polska. – W tegorocznej edycji zaprosiliśmy dostawców marki własnej do zaprezentowania swoich innowacji. Przedsiębiorcy przedstawili inicjatywy, które poprzez innowacyjne rozwiązania mogą wpłynąć na zwiększenie konsumpcji zdrowych produktów, czy zoptymalizować proces produkcji w taki sposób, by nie naruszać równowagi pozyskiwania surowców i ograniczyć produkcję odpadów – dodaje Barbara Kowalska.
A dziś podczas Gali Kampanii Autodiagnostyk opowiadamy o Celach Zrównoważonego Rozwoju i inspirujemy innych dostawców Carrefour. #NataliaPrzybytkowska dziękuję za zaproszenie#Agenda2030 #Kampania17na17
Opublikowany przez CSR Consulting Piątek, 27 października 2017
Dostawcy biorący udział w kampanii, prezentowali realizowane przez siebie projekty w ramach jednej z trzech kategorii: Produkt, Proces produkcyjny, Łańcuch dostaw. Spośród nadesłanych propozycji, które przeszły weryfikację zewnętrznych audytorów, najlepsze 9 przeszło do ostatniego etapu – oceny jury, w którym zasiedli niezależni eksperci i przedstawiciele Carrefour odpowiedzialni za CSR.
W gronie jurorów znaleźli się: prof. nadzwyczajny dr hab. Bolesław Rok, Dyrektor Centrum Etyki Biznesu i Innowacji Społecznych Akademii Leona Koźmińskiego, Marzena Strzelczak, Dyrektorka Generalna Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Małgorzata Greszta, Partner Zarządzający CSR Consulting oraz dr inż. Anna Kozera-Szałkowska, Communications Manager Fundacji PlasticsEurope Polska. Z ramienia Carrefour projekty konkursowe oceniają: Robert Noceń, Sekretarz Generalny i Barbara Kowalska, dyrektor ds. Jakości i Zrównoważonego Rozwoju.
Spośród finałowych projektów jury wybierze zwycięzcę, który otrzyma miesięczną kampanię promocyjną w sklepach sieci. Uroczyste ogłoszenie wyników będzie miało miejsce w październiku podczas dorocznego Spotkania Dostawców Marki Własnej Carrefour.
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Więcej informacji na www.carrefour.com, oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy