Profilaktyka raka piersi może być elementem lifestyle’u każdej nowoczesnej kobiety! Przekonuje o tym wydarzenie #RóżoweLato, realizowane w ramach jubileuszowej edycji kampanii AVON Kontra Rak Piersi w Polsce. Z okazji 20-lecia projektu marka szykuje nowoczesną komunikacje i działaniania profilaktyczne – by tym samym dotrzeć do jak największej liczby Polek.
W tym roku, z okazji okrągłej rocznicy kampanii AVON Kontra Rak Piersi w Polsce, marka przygotowuje coś wyjątkowego. Wraz z 4FUN.TV zaprasza aż na 7 eventów, które będą odbywać się przez całe lato, w nadmorskich i mazurskich miejscowościach wypoczynkowych. Na każdym z nich będzie możliwość wykonania bezpłatnego badania USG piersi. Statystyki zachorowań na raka piersi pokazują, że jest on wykrywany u coraz młodszych kobiet.
Dziewczyny!☀️ Za nami pierwszy event #RóżoweLato w Krynicy Morskiej! Kto był z nami? A kto wybiera się na kolejne, na…
Opublikowany przez AVON Polska Poniedziałek, 9 lipca 2018
Na Facebook’u wystartowało również #RóżoweLato – pełen konkursów i niespodzianek projekt, który zachęca kobiety do dbania o siebie, swoje samopoczucie, ale również do profilaktyki raka piersi. Nowotwór piersi jest wykrywany coraz częściej w grupie 20-40-latek. Stąd właśnie pomysł na zmianę formuły wydarzenia i dotarcie do jak największej liczby kobiet.
Jest nam niezmiernie miło, że możemy być ambasadorkami akcji AVON KONTRA RAK PIERSI. Dopiero co wróciłyśmy z Krynicy…
Opublikowany przez Siostry ADIHD Poniedziałek, 9 lipca 2018
W ramach #RóżowegoLata AVON wykona aż 280 bezpłatnych badań USG piersi.
-Chcemy pokazać, że o profilaktyce można mówić w lekki, lifestylowy sposób i zachęcić kobiety w każdym wieku, by uznały ją za ważny element dbania o siebie. – mówi Ewa Grzech, Communication Manager AVON Polska.
Ambasadorkami akcji #RóżoweLato są siostry ADiHD, prezenterki 4FUN TV, które będą motywować i promować zdrowy styl życia. Energiczne siostry przygotowały serię filmów video, które wprowadzają młode kobiety w tajniki profilaktyki raka piersi. Wszystkie materiały będą publikowane na stronie wydarzenia #RóżoweLato.
Czy wiecie, że… to już 20 lat kampanii Avon Kontra Rak Piersi??Więc tego lata wraz z Siostry ADIHD i 4FUN.TV zapraszamy Was nie na jedno wydarzenie, a aż na… 7!? Przez siedem weekendów, w siedmiu różnych miejscowościach nad polskim morzem i na mazurach, będziecie miały możliwość wykonania badań USG oraz zapoznania się z profilaktyką raka piersi. Będzie też wiele innych atrakcji, ale to musicie zobaczyć same! A wszystko to pod hasłem #RóżoweLato ☀️? Dołączajcie do naszego wydarzenia:Różowe Lato z AVON: Cycki w górę! To co, widzimy się na miejscu?☀️? #AvonPolska #RóżoweLato #CyckiWGórę #AvonKontraRakPiersi
Opublikowany przez AVON Polska Czwartek, 5 lipca 2018
Na scenie Słonecznej Stacji poprowadzą konkursy i zabawy pozwalające w łatwy sposób przyswoić wiedzę dotyczącą przeciwdziałaniu tej chorobie. Fajnie, że w wakacyjnej atmosferze jest okazja do tego, by mówić też o ważnych rzeczach. Każda z nas powinna badać swoje piersi i uznać to za stały punkt w swoim kalendarzu, podobnie jak wizytę u kosmetyczki, czy na siłowni – mówią siostry ADiHD.
Kampanię będzie również wspierać Ambasadorka AVON – Małgorzata Kożuchowska, a partnerami merytorycznymi są Fundacja Rak’n’Roll i Stowarzyszenie Amazonki – Warszawa Centrum.
#RóżoweLato jest częścią eventów Słoneczna Stacja organizowanych przez 4FUN.TV i Telewizję Polsat. W ramach Słonecznej Stacji, AVON przygotował dwie strefy – w jednej z nich, w każdą sobotę będzie można wykonać bezpłatnie USG piersi, a w drugiej poznać tajniki makijażu i kupić produktyz Różową Wstążką. Całkowity zysk ze sprzedaży wszystkich produktów zostanie przekazany na organizację dodatkowej puli badań USG.
Opublikowany przez POLSAT Poniedziałek, 2 lipca 2018
Słoneczna Stacja to projekt, podczas którego Telewizja Polsat i 4FUN.TV chcą zachęcić widzów do aktywnego i bezpiecznego spędzania czasu na wakacjach. Ekipa 4FUN.TV w składzie: Siostry ADiHD, Jacek Januszko, Ola Ciupa i Kristina Kurcheva odwiedzi 7 największych, wakacyjnych kurortów. Organizatorzy zapowiadają, że poderwą z leżaków nawet największych miłośników plażowania – dla wczasowiczów przygotowano mnóstwo niespodzianek i atrakcji oraz koncerty gwiazd.
W Polsce kampania AVON kontra Rak Piersi prowadzona jest od 1998 roku i jest jedną z największych inicjatyw społecznych. Celem akcji jest szerzenie wiedzy na temat profilaktyki raka piersi oraz uświadamianie kobietom, że wcześnie wykryta choroba jest wyleczalna. Taka świadomość może uratować życie. Działania podejmowane w ramach kampanii mają przypominać, że nowotwór piersi nie jest wyrokiem, a jedynym i najskuteczniejszym sposobem na wczesne wykrycie i efektywne zapobieganie rozwojowi choroby jest regularne wykonywanie badań profilaktycznych.
Więcej informacji na temat kampanii AVON Kontra Rak Piersi znajde się na www.avonkontrarakpiersi.pl.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy