W połowie czerwca zakończyła się kampania społeczna „Sam urządzaj swoje miasto”, skierowana do mieszkańców miast, realizowana wspólnie przez samorządy lokalne zrzeszone w Związku Miast Polskich. Inicjatorzy akcji zachęcali mieszkańców do angażowania się w kształtowanie swoich małych ojczyzn. To pierwsze wspólne samorządowe przedsięwzięcie edukacyjne, miasta deklarują kontynuację kampanii. Kampanię opracowała Fabryka Komunikacji Społecznej
W rozpoczętą 24 maja inicjatywę „Sam urządzaj swoje miasto”, zaangażowało się ponad 75 miast ze Związku Miast Polskich. Celem kampanii było zwrócenie uwagi na sprawy lokalne, zwiększenie świadomości obywateli na temat roli samorządu terytorialnego oraz zaproszenie mieszkańców do aktywnego udziału w kreowaniu swojego najbliższego otoczenia.
W Kraków PL trwają konsultacje nt. programu ochrony środowiska pod hałasem (http://bit.ly/2y75EKY), a Urząd Miasta Ełku…
Opublikowany przez Związek Miast Polskich 15 czerwca 2018
Na stronie www.miasta.pl przedstawione zostały konkretne narzędzia oraz ścieżki od pomysłu do realizacji, z których mieszkańcy mogą i powinni korzystać.
Opublikowany przez Związek Miast Polskich 24 maja 2018
„Miasta aktywnie zaangażowały się w przedsięwzięcie. Większość z nich zaprezentowała narzędzia, które dedykowane są mieszkańcom poprzez swoje strony internetowe i media społecznościowe. Przykładowo w warszawskiej komunikacji publicznej wyświetlany był spot kampanii, a w gminie Sieraków połączono przekaz kampanii z akcją zachęcającą mieszkańców do aranżacji jednego z pomieszczeń w hali widowiskowo – sportowej” – informuje Joanna Nowaczyk, koordynator kampanii ze Związku Miast Polskich.
Zwiedzanie z fabułą czy „Rodzinny wypad do Świdnicy”? ŚWIDNICA rynek z tradycjami zaprasza turystów do zwiedzania…
Opublikowany przez Związek Miast Polskich 23 maja 2018
W akcji wzięły udział m.in.: Ciechanów, Częstochowa, Ełk, Kąty Wrocławskie, Kraków, Ostrowiec Świętokrzyski, Płońsk, Poznań, Kraków, Radom, Ruda Śląska, Śrem, Świnoujście, Tarnów. Pełną listę miast można znaleźć na stronie www.miasta.pl/kampania/.
W ramach akcji przygotowano 30 sekundowy spot video, plakaty z key visualem dedykowanym każdemu z miast oraz landing page, który odwiedziło 24 tys. użytkowników. Kampania została wyemitowana w Internecie na takich platformach jak: Google, Facebook, Instagram, YouTube, VOD, Ipla, Player. Kampania była geotargetowana na wszystkie miasta biorące udział w akcji, w szczególności na użytkowników 18+ zainteresowanych tematami lokalnymi.
BO Sopot tworzą ludzie 🙂 Dowodem na to jest dzisiejsza Premiera filmu o Sopockim Budżecie Obywatelskim, w którym wystąpili mieszkańcy miasta. Mały przedsmak możecie zobaczyć poniżej. Lubimy takie pomysły!
Opublikowany przez Związek Miast Polskich 14 kwietnia 2018
Towarzyszyły jej działania public relations skierowane do mediów o zasięgu ogólnopolskim
i lokalnym. Temat kampanii podjęły m.in. takie media jak: Polityka, Polska The Times, Rzeczpospolita, Telewizja Polska, media lokalne i branżowe, o profilu samorządowym
i marketingowym.
Andrzej Porawski w materiale Polityka o kampanii „Sam urządzaj swoje miasto” 🙂 Podawajcie dalej i zachęcajcie innych do aktywnego udziału w życiu swojej okolicy ?Więcej też na ➡️bit.ly/2MaSOyd oraz ➡️ miasta.pl/kampania.
Opublikowany przez Związek Miast Polskich 11 czerwca 2018
Kampania dotarła do prawie 9 mln użytkowników Internetu. Spot obejrzało ponad 1,6 mln mieszkańców, a prawie 1,8 mln podjęła działanie, by dowiedzieć się, w jaki sposób można zaangażować się w życie miasta.
„Jesienią planujemy kontynuację kampanii. Miasta bardzo chętnie włączają się w tego typu inicjatywy. Naszą rolą jest edukacja mieszkańców i dostarczanie im wiedzy na temat narzędzi i możliwości, jakimi dysponują samorządy, a także budowanie dobrych relacji z mieszkańcami – komentuje Andrzej Porawski, dyrektor Biura Związku Miast Polskich.
Kampanię opracowała Fabryka Komunikacji Społecznej
Więcej informacji:
www.miasta.pl
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie