Carrefour partnerem strategicznym drugiej edycji Blogger Food Festival
Hipermarkety Carrefour w Bydgoszczy po raz kolejny włączyły się w organizację Blogger Food Festival. Sklep dostarczał produkty z gamy „Jakość z Natury Carrefour”, które w swoich potrawach wykorzystane zostały przez szefów kuchni. Wsparcie wydarzenia wpisuję się w realizację kampanii sieci „Z miłości do Zdrowia”, która ma na celu między innymi popularyzowanie zdrowego odżywiania wśród Polaków.
Podczas drugiego Blogger Food Festival 16 czerwca na Wyspie Młyńskiej, odbył się pojedynek zaproszonych bloggerów kulinarnych, którzy gotowali według autorskich przepisów. Zaplanowano też wybór Bydgoskiej Potrawy Roku 2018. Trzy drużyny złożone z szefów kuchni przygotowały 1500 porcji dań, które oceniali goście festiwalu. W programie imprezy znalazły się też m.in. atrakcje dla dzieci oraz występy grup tanecznych i wokalnych. Gościem specjalnym wydarzenia był Kurt Scheller – szwajcarski szef kuchni i krytyk kulinarny.
Carrefour Polska, jako partner strategiczny wydarzenia, dostarczał kucharzom produkty „Jakość z Natury Carrefour”. Są to artykuły o wysokich walorach smakowych, produkowane z poszanowaniem środowiska naturalnego.
Spróbuj pysznego świeżego łososia Jakość z Natury Carrefour, który idealnie pasuje do kanapki lub sałatki! W dniach 12-18.06.2018 w wyjątkowych cenach – filet 39,99 zł/kg, dzwonka 35,99 zł/kg.
Opublikowany przez Carrefour Polska 12 czerwca 2018
Poprzez zaangażowanie w imprezy kulinarne, takie jak Blogger Food Festival, Carrefour włącza się w życie mieszkańców miast i miejscowości, w których działają sklepy sieci. Zachęca też klientów i pracowników do zwrócenia uwagi na odpowiednio zbilansowaną dietę oraz namawia do uprawiania sportu. To element realizacji kampanii „Z miłości do Zdrowia”, w ramach której firma kładzie nacisk na edukację prozdrowotną, ale też zachęca do aktywności fizycznej. W ramach kampanii realizowany jest ogólnopolski program „ABC Zdrowego Żywienia”, sieć angażuje się w organizację biegów i maratonów w całej Polsce, jest też Sponsorem Głównym Tour de Pologne – największego wyścigu kolarskiego w kraju.
Ponadto, w ramach promocji zdrowia, w sklepach sieci dostępna jest szeroka oferta artykułów ze „Zdrowej Półki Carrefour”, na którą składają się produkty „Jakość z Natury Carrefour”, dietetyczne i dla diabetyków, bio, bez laktozy i glutenu oraz żywność bogata w składniki odżywcze.
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.
15 czerwca w Akademii im. Leona Koźmińskiego w Warszawie ogłoszono wyniki XII edycji Rankingu Odpowiedzialnych Firm (ROF). W gronie firm najbardziej zaangażowanych na rzecz CSR w Polsce znalazł się Carrefour Polska. Sieć zajęła drugie miejsce w kategorii „Usługi, handel i transport” oraz szóstą lokatę w TOP10 całego rankingu.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych