Zaprezentuj dobre praktyki na 7. Targach CSR
Forum Odpowiedzialnego Biznesu, organizator największego w Polsce wydarzenia CSR, zaprasza do udziału w 7. Targach CSR w Warszawie 12 kwietnia 2018r. Firmy oraz organizacje prowadzące inicjatywy z zakresu społecznej odpowiedzialności i zrównoważonego rozwoju mogą zaprezentować swoje działania, zaczerpnąć inspiracji i nawiązać nowe relacje z różnorodnym otoczeniem – dziennikarzy, konsumentów, studentów, przedstawicieli organizacji pozarządowych.
Największe w Polsce spotkanie dotyczące społecznej odpowiedzialności, łączące firmy, instytucje oraz szerokie grono osób zainteresowanych tym tematem odbędzie się już po raz siódmy. Targi CSR (CSR – Corporate Social Responsibility) pod hasłem „Biznes we współpracy” będą miały miejsce 12 kwietnia 2018 roku w galerii stadionu PGE Narodowy w Warszawie. Obecność na wydarzeniu stwarza możliwość do podejmowania przez wystawców aktywności promocyjno-komunikacyjnych. Targi CSR, dzięki bezpłatnemu wejściu, są wydarzeniem w pełni otwartym dla zwiedzających.
– Podczas 7. Targów CSR chcemy pokazać rolę współpracy w odpowiedzialnym biznesie. Tworzenie partnerstw i wspólna realizacja przedsięwzięć, w oparciu o dialog z otoczeniem, to istota społecznej odpowiedzialności. 17. Cel SDG dedykowany jest właśnie partnerstwom, bez których realizacja pozostałych 16 Celów Zrównoważonego Rozwoju jest mało realna. Zamierzamy pokazać rozmaite formy współdziałania w świecie współczesnego biznesu, które zmieniają świat na lepsze. Dobrymi praktykami należy się dzielić, komunikować je – i do tego właśnie służą Targi CSR. – mówi Marzena Strzelczak, dyrektorka generalna Forum Odpowiedzialnego Biznesu. – Warto więc skorzystać z okazji zarówno do zaprezentowania społecznie odpowiedzialnych inicjatywy firmy, jak i zaczerpnąć inspiracji podczas największego wydarzenia w Polsce poświęconego tematyce CSR – dodaje.
Zasięg wydarzenia zwiększa transmisja online. Jest to dla firm i organizacji dodatkowy kanał do komunikacji i pokazania swoich działań w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu. Tak szeroka publiczność pozwoli również dotrzeć ze swoimi praktykami do nowych interesariuszy, w tym także przedstawicieli mediów. 7. Targi CSR są również okazją do zaprezentowania tego, jak sektor biznesowy włącza się w realizację Celów Zrównoważonego Rozwoju.
Poprzez media społecznościowe, wystawcy będą mogli w sposób aktywny wziąć udział w części konferencyjnej towarzyszącej Targom oraz zwiększyć zasięg działań komunikacyjnych, używając hashtagu#TargiCSR.
Tydzień rozpoczynamy zaproszeniem na 7. Targi CSR (#TargiCSR) od partnera głównego naszego wydarzenia, czyli Siemens Polska. Wszystkie informacje o tym jak zostać wystawcą Targów i dlaczego warto odwiedzić 12 kwietnia PGE Narodowy zajdziecie na stronie www.odpowiedzialnybiznes.pl/targiCSR#CSRwPL #TargiCSR
Opublikowany przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu na 12 lutego 2018
Organizatorzy spotkania przewidują różnorodne formy prezentacji zagadnień z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu: część konferencyjna, wywiady/rozmowy transmitowane online i, oczywiście, stoiska targowe. Podczas Targów odbędzie się także premiera Raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki 2017. Dobre praktyki”. To największy przegląd inicjatyw z zakresu społecznej odpowiedzialności i zrównoważonego rozwoju, publikowany corocznie przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
Targi CSR to największe wydarzenie CSR-owe w Polsce. Organizowane jest od 2005 roku, co dwa lata, przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Celem wydarzenia jest prezentacja działań i praktyk firm społecznie odpowiedzialnych, a także usług oferowanych w tym zakresie. Podczas 7. edycji wydarzenia w 2018 roku organizatorzy spodziewają się około 80 wystawców i 2000 zwiedzających.
Więcej informacji o wydarzeniu, aktualna lista oraz oferta dla wystawców znajduje się na oficjalnej stronie organizatora – Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz w mediach społecznościowych.
Partner Główny: Siemens Polska
Partner: Polpharma
Patroni Honorowi: CSR Europe, Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy
Patroni: Business Centre Club, Federacja Konsumentów, Konfederacja Lewiatan, Francusko-Polska Izba Gospodarcza, Program Przedsiębiorstwo Fair Play, Skandynawsko-Polska Izba Gospodarcza (SPCC)
Patroni medialni: Polityka, PAP Biznes, Benefit, Harvard Business Review, Kompendium CSR, Energia i Recykling, My company, be.navigator. Kampanie Społeczne, NGO.pl, PRoto
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS