Do działania potrzebne są procenty! Dokładnie 1 % podatku przelany „na szczęście” podopiecznych Fundacji Rak’ n’ Roll pomoże przejść przez raka. Bo z nowotworem można żyć i można cieszyć się życiem. W zwróceniu uwagi nowa kampanię „Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów” pomóc ma specjalnie uwarzone rzemieślnicze piwo bezalkoholowe o nazwie „KRS 0000 338 803”.
Poprzez zastosowaną grę słowną Fundacja Rak’ n’ Roll zwraca uwagę, że do działania potrzebuje procentów, ale innych niż może się wydawać. Kontraktowy browar rzemieślniczy Inne Beczki uwarzył dla Fundacji bezalkoholowe piwo o nazwie „KRS 0000 338 803”. Ogłoszenie kampanii oraz premiera „KRS 0000 338 803” zbiega się z obchodami Światowego Dnia Walki z Rakiem. Podjętymi działaniami fundacja chce m.in. przekonać do głośnego powiedzenia, że można przejść przez raka, można z nim żyć dobrze a nawet szczęśliwie.
– Fundacja robi bardzo dużo ważnych, ciekawych i po prostu fajnych działań na rzecz pacjentów onkologicznych oraz profilaktyki raka, ale oczywiście potrzebujemy rozgłosu, żeby te działania były szerzej znane – mówi Jacek Maciejewski, Strażnik Marki Fundacji Rak’n’Roll. W tym roku skorzystaliśmy z uprzejmości i fachowości browaru Inne Beczki. W ten sposób powstało piwo bezalkoholowe. Tym samym zwracamy uwagę, że procenty są nam potrzebne, ale nie te w piwie. 1% to dla nas podstawa finansowania naszych działań pomocowych. Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów – podkreśla Maciejewski.
Opublikowany przez Fundacja Rak'n'Roll Wygraj Życie na 31 stycznia 2018
Etykieta umieszczona na butelce dedykowanego Fundacji piwa informuje dokładnie o tym jak wesprzeć działania Rak’n’Roll. Etykieta „KRS 0000 338 803” została zaprojektowana tak, aby w prosty i szybki sposób zapamiętać nazwę produktu, którą należy później wpisać w deklaracji podatkowej.
Kampanii „Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów” towarzyszyć będzie cykl wydarzeń wspierających w największych miastach Polski. Na potrzeby akcji stworzone zostaną też tematyczne plakaty. Twarzami kampanii zostali podopieczni Fundacji Rak’n’Roll. W realizację projektu zaangażowały się pro bono agencje Grey Warszawa oraz Cohn&Wolfe, a także dom produkcyjny Shootme, dom mediowy MediaCom i platforma IndaHash. Aby dowiedzieć się więcej o kampanii 1% i przystąpić do organizowanych wydarzeń, zapraszamy na stronę Fundacji
– Nowe życie zaczyna się każdego ranka – mówiła założycielka Fundacji, Magda Prokopowicz.
Choć Magdy z nami dziś nie ma, wiemy że każdy dzień z chorobą przeżyła na maksimum, robiąc to co kochała. „Rak’n’Roll – Wygraj Życie!” to fundacja, która zmienia schemat myślenia o chorobie nowotworowej i działa na rzecz poprawy jakości życia chorych na raka. Skupia się na wygrywaniu życia i jego celebrowaniu w codziennych chwilach.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
12.06.2024
Żyję z HIV – poznaj ich historie
-
28.05.2024
Jak ruchem zmieniać umysł?
-
16.05.2024
Pod opieką ropuchy
-
13.05.2024
Kintsugi — sztuka sklejania człowieka
-
06.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu