„Miłość bardzo rzadko krzywdzi. Jeżeli ludzie się kochają, to jest absolutnie ich prywatna sprawa i nie nam wtykać nos w ich orientacje seksualną. Człowiek jest człowiekiem w każdym momencie i trzeba mu na to pozwolić”– takimi słowami etatowy twardziel polskiego kina – Bogusław Linda -wspiera akcję „Ramię w ramię po równość”.
Do grona ambasadorów Kampanii Przeciw Homofobii dołączyła również Aktorka Zofia Czerwińska.
Bogusław Linda w przygotowanym z okazji akcji spocie opowiada o wartości miłości i tolerancji wobec drugiego człowieka.
W przeciągu 15 lat konsekwentnych działań Kampania Przeciw Homofobii w Polsce doprowadziła do wzrostu tolerancji niemal o 30%. Organizacja skutecznie przeciwdziała przemocy i dyskryminacji ze względu na orientację seksualną i tożsamość płciową.
„Pracujemy, aby Polska była różnorodna, i aby wszystkie osoby LGBT, ich rodziny i bliscy, mogły się czuć bezpiecznie i w pełni rozwijać swój potencjał”.
W 2014 roku Kampania Przeciw Homofobii rozpoczęła akcję społeczną Ramię w ramię po równość, w ramach której przynajmniej raz na miesiąc osoba publiczna ze świata mediów, kultury czy sztuki ujawnia się jako sojusznik osób LGBT. W tym gronie znaleźli się już Dariusz Michalczewski, Maja Ostaszewska, Agnieszka Szulim, Zbigniew Wodecki, Ireneusz Bieleninik.
Głośne „nie” wobec homofobii w Polsce powiedzieli również Czesław Mozil, Andrzej Sołtysik, Cezary Harasimowicz, Saszan i Mery Spolsky. Akcję promuje również etatowy twardziel polskiego kina,- Bogusław Linda oraz aktorka Zofia Czerwińska. W ramach akcji nagrała specjalny film, w którym przytacza historię ze swojego dzieciństwa. Aktorka opowiada jak ukształtowały się jej poglądy na kwestie osób LGBT, apeluje o tolerancję i szacunek wobec osób o orientacji nieheteroseksualnej.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
24.11.2024
Nie daj się trollom!
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
18.11.2024
Startuje 24. MFF WATCH DOCS Prawa Człowieka w Filmie
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!