Jakie są Polki po 35 roku życia?
W ramach wspólnego projektu z marką Max Factor firma Coty przeprowadziła badanie, w wyniku którego powstał portret kobiety 35+. To przykład wdrażania w życie nowej strategii COTY ukierunkowanej na budowę świadomości dotyczącej różnorodności piękna. Projekt wsparły Lidia Popiel (fotograf), Eryka Sokólska (makijażystka) oraz Anna Białek (badacz).
Projekt ten to swojego rodzaju repozycjonowanie marki. Jego celem było przedefiniowanie relacji marka-konsument i postawienie na nowo konsumentki w centrum; bo to właśnie ona, jej inspiracja, doświadczenie, potrzeby i styl życia są kluczową inspiracją do tworzenia odpowiedniej propozycji produktowej. To właśnie próbując zrozumieć konsumentkę Max Factor wspólnie z agencją Kantar Millward Brown i badaczką Anną Białek zostały przeprowadzone badania fokusowe dotyczące kobiet 35+.
Portret kobiety, który wyłania się z tego badania jest bardzo ciekawy, ale nie do końca nieoczekiwany. Kobieta 35+ jest niezależna, pewna siebie, ambitna, ceni rozwój i stawia sobie konkretne cele. Według ankietowanych zaletą tego wieku i etapu w życiu jest doświadczenie i życiowa mądrość, które przekładają się na większą pewność siebie i satysfakcję. Kobiety 35+ dostrzegają wyraźną, pozytywną zmianę jaka w nich zaszła z wiekiem, co sprawia, że czują się lepiej teraz niż jako dwudziestoparoletnie dziewczyny, którymi były dekadę temu. To właśnie teraz bardziej akceptują siebie i nie czują presji, aby udowadniać innym swoją wartość – one już ją znają. A ponieważ znają swoją wartość, to tym lepiej znają również swoje potrzeby; łatwiej im jest je zrozumieć i skonkretyzować.
– „Jak wynika z badania, które zostało przeprowadzone na zlecenie marki Max Factor, kobiety nie chcą być szufladkowane i przypisywane do konkretnej kategorii. Nie lubią określenia „kobieta dojrzała”, czy
„w średnim wieku”– komentuje Aleksandra Kujawska, Senior Director ds. Korporacyjnych Europy Wschodniej i Rosji w COTY Inc.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?