Zwykłe, sojowe, czy kobiece?
Prowokacja medialna to coraz częstsze narzędzie w walce o rozwiązanie rozmaitych problemów społecznych.W lutym tego roku Stowarzyszenie Miasto jest nasze rozpowszechniło informację o planowanym otwarciu sklepu z papierosami dla dzieci, aby zwrócić uwagę na wpływ smogu na zdrowie najmłodszych mieszkańców. W tym tygodniu opinia publiczna ponownie dała się wkręcić w słusznej sprawie.
Tym razem burzę w mediach społecznościowych wzbudziła informacja o rzekomym wprowadzeniu do menu kawiarni Żona Krawca dodatkowego rodzaju mleka – z kobiecych piersi. Reklamowane było jako doskonały naturalny sposób na wzmocnienie odporności w okresie jesienno-zimowym.
Od razu pojawiły się głosy krytyczne – w dyskusji pojawiły się m.in. argumenty, że handel mlekiem kobiecym jest nielegalny.
Cała sprawa wyjaśniła się w środę. Kawiarnia wyjaśniła na swoim profilu na Facebooku:
Po udanej akcji teaserowej w kawiarni odbyła się konferencja inaugurująca projekt rozbijbankmleka.pl.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.05.2024
Pierwsze przemówienie
-
12.05.2024
Plastik to broń masowego rażenia
-
10.05.2024
Czesław Mozil śpiewa o Kolejach Dolnośląskich
-
10.05.2024
Jestem tego warta
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków