Producent Ustronianki zainaugurował kampanię „Kołysanki z miłością”. Ambasadorką akcji została aktorka Magdalena Różczka, prywatnie śpiewająca kołysanki mama małej Wandy. W ramach kampanii powstanie płyta z jej udziałem.
Śpiewanie kołysanek jest zwyczajem, który nie cieszy się właściwą popularnością. Rodzice bardzo często odtwarzają dzieciom gotowe piosenki, które nie pozwalają na budowanie i rozwijanie unikalnej więzi. Tymczasem samodzielne wykonywanie kołysanek i kołysanie w naturalny sposób koją nie tylko dziecko, ale też rodzica, który śpiewając się relaksuje – argumentują organizatorzy kampanii.
Na potrzeby kampanii została uruchomiona strona www.kolysanki.com.pl, gdzie zostały zamieszczone melodie, do których rodzice dopisują słowa inspirowane własnymi dziećmi. Wśród przygotowanych tekstów internauci wraz z jury (z Magdaleną Różczką na czele) wybierą 10 utworów, które trafią na specjalną kołysankową płytę. Sprzedaż płyty rozpocznie się jesienią w sklepach sieci Rossman. Całkowity dochód osiągnięty ze sprzedaży płyty zostanie przekazany na rzecz remontu Kliniki Pediatrii w Centrum Zdrowia Dziecka. Opiekę nad celem charytatywnym akcji sprawuje Fundacja TVN.
Dodatkowo, producent wody Ustronianka, przygotował specjalną edycję wody Ustronianka z Jodem, z której sprzedaży część dochodu zostanie przeznaczona na cel charytatywny akcji.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo