Brak podejścia psychosomatycznego i zwrócenia uwagi na obniżone poczucie własnej wartości, a także szereg negatywnych emocji to problemy, z którymi zmagają się dzieci chorujące na atopowe zapalenie skóry (AZS). Brakuje narzędzia, konkret- nego rozwiązania, które pozwoliłoby im zrozumieć te emocje. Takim narzędziem edukacyjnym jest bajka terapeutyczna dla małych atopików, która poprzez historie głównych bohaterów pomaga zrozumieć AZS i pogodzić się z codziennymi ogra- niczeniami.
Oprócz stworzenia bajki dla małych atopików, treści były dystrybuowane poprzez dedykowane media własne- stronę www.atopowibohaterowie.pl, fan- page na FB i kanał YouTube. Ponadto informacja o kampanii była rozprzestrzeniana za pośrednic- twem działań PR, poprzez promocję akcji w kana- łach własnych partnerów kampanii oraz książeczkę drukowana i materiały POS dystrybuowane do ap- tek, przychodni, szpitali z oddziałami dziecięcymi, klubików dla mam i dzieci itd.
Kampania wywołała dyskusję społeczną w me- diach wokół nietolerancji wobec małych atopików. Pojawiły się 193 publikacje, w tym dwa reportaże telewizyjne.
Projekt wykonała Agencja Havas PR.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.05.2024
Pierwsze przemówienie
-
12.05.2024
Plastik to broń masowego rażenia
-
10.05.2024
Jestem tego warta
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
26.04.2024
CelebryKłamstwa