Kobiety nie zdają sobie sprawy, że nawet lampka wina może trwale uszkodzić płód. Lekarze oraz media nie są w tej kwestii jednogłośni, co podtrzymuje żywot- ność mitu o braku szkodliwości małej dawki alkoholu dla nienarodzonego dziecka.
Zadaniem kampanii był w wzrost świadomości na temat FAS – Alkoholowego Zespołu Płodowego. Wykonawcy skupili się w komunikacji na kobie- tach w wieku 18-40, w ciąży lub planujących ciążę, wykształconych i z dużych miast. W celu dotarcia do odbiorców w natłoku wizualnych komunikatów skupiono się na najbardziej intuicyjnej i jednocześnie najbardziej zaskakującej przestrzeni dla komuni- katu – na papierze do zawijania alkoholu umiesz- czone zostały rysunki, które powstały w ramach warsztatów z dziećmi. Przedstawiały one strach, lęk, agresję i zagubienie – symptomy, z którymi na co dzień zmagają się dzieci z FAS. Do papieru dodano messenger code, który umożliwiał rozmowę z pracownikiem fundacji. Film z akcji promowano następnie w Internecie, a kampania żyła pod znakiem hashtagu-manifestu #dzieciniechcąfas.
Projekt przygotowała agencja LiquidThread.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”