Co roku w Polsce 70 tysięcy osób dostaje udaru mózgu. Jest to jedna z najczęstszych przyczyn śmierci, a znaczna część chorych jest sparaliżo- wana i wymaga długotrwałej rehabilitacji. Niestety niewielka część społeczeństwa wie, jakie są objawy udaru i jak należy zareagować. To ogromny problem społeczny.W Polsce odnotowuje się 60-70 tys. przypadków udaru mózgu i ok. 30 tys. zgonów spowodowanych tą chorobą w skali roku.
Celem akcji jest promocja wśród społeczeń- stwa wiedzy na temat objawów udaru mózgu i konieczności błyskawicznej reakcji w wypadku ich wystąpienia. Wykonawcy nakręcili krótki lm edukacyjny pt.: „Pokaż dziadkom” i umieścili go na portalu YouTube. Film promowany był w mediach społecznościowych,ogólnopolskich i lokalnych. Od 22 lutego 2017r. lm wyświetlany jest również we wszystkich Salach Obsługi Klienta Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w całej Polsce.
Za projekt odpowiedzialni są Bartosz Wojtan i Michał Kapica.
Nazwa kampanii:
POKAŻ DZIADKOM
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”