Z badań Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich wynika, że polski tata spędza z dzieckiem średnio 32 minuty dziennie.
Projekt z jeden strony miał pokazać chore modele ojcostwa-historie konkretnych ludzi- a jednocześnie każda z sześciu części była pretekstem do pokazania różnych zjawisk społecznych. Środkiem do realizacji stało się połączenie tradycyjnych form dziennikarskich, mediów społecznościowych i influence marketingu. ojcostwo zaistniało w świadomości: pojawiły się ojcowskie blogi,wydano kilka poradników, a w mediach społecznościowych mężczyźni zaczęli manifestować swoje przywiązanie do rodziny. Autorem reportaży był Konrad Kruczkowski, bloger doceniany za zaangażowanie społeczne.
Projekt wykonała haloziemia.pl i Bank Zachodni WBK
Kraje:
Polska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
02.05.2024
2 maja Dniem Flagi Rzeczypospolitej Polskiej
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!