Przez ostatnie 30 lat liczba zachorowań na raka jader wzrasta trzykrotnie. Najlepszą metodą jego wczesnego wykrycia pozostaje regularne,proste samobadanie. Chociaż 70% zachorowań wystepuje w grupie 20-40 lat, niewielu młodych mężczyzn ma tego świadomość. Celem kampanii było namówienie grupy docelowej do zapoznania się instrukcją samobadania. Niedogodność tematu sprawiła, że strategia komunikacji musiała być prosta, a przekaz dostosowany do kanałów i grupy docelowej. Osią kampanii była strona, na której w przystępny i atrakcyjny sposób przedstawiono instrukcje badania. Komunikacja rozpoczeła się od video, w którym Yuri Drabent,niczym wilk z ruskiej gierki,łapjajka, a potem opowiadał o problemie i zachęcał do samobadania i udziału w akcji. Następnie w internecie konsekwentnie pojawiały się kolejne materiały, m.in. autorstwa Cyber Mariana,Rafała z Abstrachuje,5 sposobów na…, Śmiechawy,Andrzej rysuje itd. przysteępny i spójny z medium język utwierdzał odbiorców w przekonaniu, że łatwo zaangażować się w akcję. Projekt przygotowali TWIN.digital collective +melting pot Strategic Collective
Nazwa kampanii:
#łapjaja
Kraje:
Polska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.11.2024
Nie bądź dzieckiem!
-
25.11.2024
Twój wybór
-
24.11.2024
Nie daj się trollom!
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
18.11.2024
Startuje 24. MFF WATCH DOCS Prawa Człowieka w Filmie